29 Ocak 2015 Perşembe

Rahat İngilizce Eğitim Seti İndir

İngilizce öğrenmek için, bu güne kadar bildiğiniz tüm yöntemleri unutun. Rahat İngilizce eğitim seti ile; Sınav yok, ders kitapları yok, gramere boğulmak yok…
İngilizceyi; çocukların öğrendiği gibi, dinleyerek öğrenecek ve akıcı bir şekilde konuşacaksınız.

Rahat ingilizce seti ile gramer derslerini dinleyerek, ingilizcede, günlük hayatta en çok kullanılan cümle yapılarını bol örneklerle öğrenin.

Kursa Gitmeden ingilizce Eğitim Seti ile İngilizce Öğrenmek
Eğlenceli mini hikayeleri dinleyin, kolay sorulara yüksek sesle cevaplar verin. Böylece İngilizceyi dinleyerek ve konuşarak öğrenin. Mini hikaye soru cevap tekniği ile, İngilizceyi duyduğunuz anda otomatik olarak anlama ve düşünmeksizin (kafanızda tercüme etmeden) akıcı konuşma becerisi kazanacaksınız.

Rahat ingilizce eğitim setindeki extra derslerle ve mini hikaye derslerinin Türkçe anlamlarını öğreneceksiniz. Mini hikayelerle cümlelerin önce İngilizcesini dinleyeceksiniz. Hemen sonra Türkçe anlamını dinleyip, İngilizce kelimeleri tek tek ezberlemek zorunda kalmadan, cümle içerisindeki kullanımlarıyla hızlı ve kolay öğreneceksiniz.

Rahat İngilizce seti içerisinde toplam 20 bölüm bulunmaktadır. Her bölümü en az 4-5 gün boyunca tekrarlı olarak çalışırsanız bu set ile birkaç ayda akıcı bir şekilde ingilizce konuşmaya başlayabilirsiniz.

Bu setteki tüm dersler mp3 (audio) dinleme formatındadır. Ayrıca her dersi okuyarak da takip edebilmeniz için pdf formatında metin dosyaları bulunur. Rahat ingilizce derslerini aynı zamanda hem dinleyip hem okuyabilirsiniz. Böylece İngilizce kelimelerin yazılışlarını ve telaffuzlarını öğrenmiş olursunuz.

Rahat ingilizce seti indir

Rahat ingilizce eğitim setindeki tüm dersler dijitaldir. Onları hemen bilgisayarınıza,tabletinize yada cep telefonunuza indirip, hemen şimdi çalışmaya başlayabilirsiniz. Günlerce kargo beklemenize ve kargo parası ödemenize gerek yoktur.

Bilgisayara, telefona, tablete veya mp3 çalara yüklediğiniz Rahat İngilizce derslerini, istediğiniz zaman ve istediğiniz yerde dinleyebilirsiniz. Bu özellik; yoğun çalışma temposunda olanlar, ev hanımları, öğrenciler ve evden İngilizce öğrenmek isteyenler için harikadır.

Rahat ingilizce eğitim seti indir
rahat ingilizce, ingilizce seti indir,rahat ingilizce indir

Rahat İngilizce Eğitim Seti normal fiyatı 259 TL dır.Fakat kısa bir süreliğine indirim kampanyası devam ediyor olması ve diğer bonuslarla beraber 97 liradan hemen sahip olabilirsiniz.

Rahat ingilizce setinin satışı Türkiyenin en güvenli ödeme havuzlarından biri olan xticaret.com tarafından yapılmaktadır. Ödeme yaptıktan sonra  tüm dersleri bilgisayarınıza indirebileceğiniz download linkini mail adresinize gönderilir. O yüzden ödeme yaparken verdiğiniz e-mail adresinizi doğru yazdığınıza emin olun.

Rahat ingilizce eğitim seti indir'mek yada detaylı bilgi almak için tıklayın.

4 yorum:

  1. rahat ingilizce eğitim setindeki metot harika...hiç düşünmeden alınız...neden daha önce karşılaşmadım diyeceksiniz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende şimdi indirdim bakalım sonucu burada paylaşacağım

      Sil
  2. Bu ingilizce eğitim seti harika arkadaşlar.Bu güne kadar tüm denediklerimin boşa kürek çekmek olduğunu bu setle tanıştıktan sonra anladım.Teşekkürler Fatih Hocam.

    YanıtlaSil
  3. Burdan nasil indire bilirim seti?bilen varmi?

    YanıtlaSil